Омская митрополияТарская епархия
далёкой сибирской глубинке,
в посёлке Большеречье
Омской области, возрождается
Храм Успения Божией Матери.
В лихие времена он был разрушен,
но обязательно будет восстановлен.
Уже построен фундамент, однако
препон и трудностей хватает...
Пока службы идут во временном здании.
Этот сайт создан в помощь Храму по благосло-
вению его настоятеля протоиерея Андрея Решитова.

Три молитвы к Пресвятой Богородице пред Ея иконой, именуемой «Споручница грешных»

Иконы Пресвятой Богородицы, именуемые «Споручница грешных»

[16-06-2011] Сегодня вспоминаем благодатную Корецкую икону Пресвятой Богородицы «Споручница грешных». Её день всегда приходится на первый четверг после Троицы. Корецкой иконе Божией Матери у нас посвящена отдельная статья, она здесь.

Своё название все иконы, именумые «Споручница грешных», получили по содержанию одного из свитков, расположенных по четырём углам первообраза: «Аз Споручница грешных к Моему Сыну». Споручница — означает Поручительница перед Иисусом Христом за согрешающих людей, неусыпная за них Ходатаица и Молитвенница.

В случае каких-то неустройств, семейных неурядиц и особенно когда «болит душа», приходящие к иконе «Споручница грешных» после молитвы перед ней получают душевное облегчение и помощь в своей нужде.

И вот молитвы, с которыми мы  — не только сегодня, но и в любой день — обращаемся к Споручнице грешных:


МОЛИТВА ПЕРВАЯ

К кому возопию, Владычице, к кому прибегну в горести моей, аще не к Тебе, Царице Небес­ ная? Кто плач мой и воздыхание мое приимет и молениям нашим скоропослушливо внемлет, аще не Ты, Всеблагая Споручнице, всех наших радостей Радость? Услыши же и нынешния песнопения и моления, и о мне грешном Тебе приносимыя. И буди мне Мати и Покровитель­ ница и радости Твоея всем нам Подательница. Устрой жизнь мою, якоже хощеши и якоже веси. Вручаю бо себе Твоему покрову и промышлению, да ра­ достно всегда пою Тебе со все­ ми: Радуйся, Благодатная; радуйся, Обрадованная. Радуйся, Пребла-гословенная; радуйся, Препрославленная во веки. Аминь.


МОЛИТВА ВТОРАЯ

Царице моя Преблагая, Надеждо моя Пресвятая, Споручнице грешных! Се, бедный греш­ ник предстоит Тебе! Не остави мене, всеми оставленнаго, не забуди мене, всеми забытаго, даждь ми радость, неведущему радования. О, тяжки мои беды и скорби! О, безмерны мои грехопадения! Яко тьма нощная — житие мое. И несть в сынех человеческих ни единаго сильнаго ми помощи. Ты — Единая моя Надежда. Ты — Единый мой Покров, Прибежище и Утвержде­ ние. Дерзновенно простираю к Тебе немощныя мои руце и мо­ лю: умилосердися о мне, Всебла­ гая, пощади искупленнаго Кровию Сына Твоего, утоли болезни многовоздыхающия души моея, укроти ярость ненавидящих и обидящих мя, возстави силы моя увядающия, обнови, яко у орляте, юность мою, не попусти ослабнути в делании заповедей Божиих. Огнем небесным коснися смущенныя души моея и исполни ю веры непостыдныя, любве нелицемерныя и надежды известныя. Да всегда пою и славлю Тебе, Преблагословенную мира Заступницу, Покров наш и Споручницу всех нас грешных, и поклоняюся Сыну Твоему и Спа­ су нашему, Господу Иисусу Хри­ сту, со Безначальным Его Отцем и Жизнеподательным Духом Святым во веки веков. Аминь.


МОЛИТВА ТРЕТЬЯ

О Владычице Преблагословенная, защитнице рода христианскаго, прибе­ жище и спасение притекающих к Те­ бе! Вем, воистинну вем, яко зело согреших и прогневах, Премилостивая Госпоже, рожденнаго плотию от Тебе Сына Божия: но имам многии образы прежде мене прогневавших Его благоутробие: мытари, блудницы и прочия грешники, им же дадеся прощение грехов их, покаяния ради и исповеда­ ния. Ты убо образы помилованных очесем грешныя души моея представ­ ляя и на толикое Божие милосердие, онех приемшее, взирая, дерзнух и аз грешный прибегнути с покаянием ко Твоему благоутробию. О всемилости­ вая Владычице, да подаси ми руку помощи и испросиши у Сына Твоего и Бога матерними и святейшими Тво­ ими молитвами тяжким моим грехам прощение. Верую и исповедую, яко Той, Его же родила еси, Сын Твой, есть воистину Христос, Сын Бога Жи­ ваго, Судия живых и мертвых, воздаяй комуждо по делам его. Верую же паки и исповедую Тебе быти истин­ ную Богородицу, милосердия Источ­ ник, Утешение плачущих, Взыскание погибших, сильную и непрестающую к Богу Ходатаицу, зело любящую род христианский, и Споручницу покая­ ния. Воистинну бо несть человеком ины помощи и покрова, разве Тебе, Госпоже Премилостивая, и никтоже уповая на Тя постыдеся когда, и Тобою умоляя Бога, никто же остав­ лен бысть. Того ради молю Твою неисчетную благость: отверзи двери милосердия Твоего мне, заблудшему и падшему в тимение глубины, не возгнушайся мене сквернаго, не презри грешнаго моления моего, не остави мене окаяннаго, яко в погибель злоб­ ный враг похитити мя ищет, но умоли о мне рожденнаго от Тебе милосердаго Сына Твоего и Бога, да простит великия моя грехи, и избавит мя от пагубы моея: яко да и аз со всеми получившими прощение воспою и прославлю безмерное милосердие Божие и Твое непостыдное о мне заступление в жизни сей и в нескончаемом веце. Аминь.

+

3 комментариев:

Сергей, Волгоград
16 июня 2011 г. в 15:09

У нас в Храме нет иконы "Споручница грешных". Можно ли с этими молитвами обращаться к другому образу Богоматери?

Доброслов
16 июня 2011 г. в 15:12

Сергей, конечно, можно!!! Главное, чтобы молитва шла от сердца.

Ирина
10 февраля 2012 г. в 18:53

Помолилась, от сердца, от души. Даже до слёз. И светло стало. Спасибо.

:: Поделиться с друзьями:
Сообщения, выбранные случайным образом: